Opieka nad nieruchomością

Opieka nad nieruchomościami i administrowanie  najmem


Jedną z usług świadczonych przez Firmę Jankojć  Nieruchomości jest administrowanie nieruchomościami.  Proponujemy Właścicielom nieruchomości  powierzenie wszelkich spraw związanych  z obsługą nieruchomości naszej Firmie.


Jeżeli posiadają Państwo mieszkanie, dom lub lokal użytkowy, zamierzają Państwo oddać je w najem lub gdy już zostały wynajęte to zapraszamy do skorzystania z naszej usługi. W ramach umowy o zarządzanie nasza firma przejmuje wszelkie obowiązki związane z wynajmowaniem przez Państwa nieruchomości zapewniając komfort i profesjonalizm.


Umowa o zarządzanie najmem obejmuje m.in.:
reprezentowanie Właściciela we wszystkich sprawach dotyczących administrowanego lokalu przed Najemcą, a także instytucjami i urzędami,

  • negocjowanie i podpisywanie w imieniu  Właściciela umów najmu,
  • pobieranie i monitorowanie wpływów z czynszu najmu,
  • przygotowywanie rozliczeń z dostawcami mediów,
  • pomoc przy ubezpieczaniu lokalu,
  • regulowanie w imieniu Właściciela opłat związanych z utrzymaniem nieruchomości
  • informowanie Właściciela lokalu o konieczności przeprowadzenia prac remontowych oraz ich koszcie,
  • nadzór nad drobnymi naprawami i usuwaniem awarii ( prace porządkowe, budowlano-remontowe ).
     

Wynagrodzenie ustalane jest indywidualnie w zależności od zakresu czynności i podstawą obliczenia jest miesięczny czynsz najmu, jedynie  gdy lokal jest wynajęty.


 

Opieka nad nieruchomością podczas nieobecności Właściciela.


 Usługa ta jest skierowana głównie do Właścicieli nieruchomości przebywających poza miejscem położenia swojej nieruchomości, wymagających stałego nadzoru i opieki.
 Umowa o opiekę nad nieruchomością obejmuje m.in.:

  • kontrola stanu nieruchomości  i nadzór  nad nieruchomością,
  • organizowanie serwisu technicznego usuwającego ewentualne usterki i utrzymującego nieruchomość w nienagannym stanie technicznym
  • sprzątanie nieruchomości,
  • dokonywanie w imieniu właściciela wszelkich opłat związanych z utrzymaniem nieruchomości,
  • załatwienie formalności związanych z naprawami i nadzór nad ich wykonaniem,
  • zawiadomienie policji w wypadku włamania oraz zabezpieczenie nieruchomości,
  • opróżnianie skrzynek pocztowych
  • organizacja i kontrola prac związanych z utrzymaniem terenu zielonego wokół nieruchomości.
     

Zakres usługi jest indywidualnie uzgadniany i dopasowany do potrzeb klienta.

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody, uprzejmie prosimy o dokonanie stosownych zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.